Prodej není aktivní !!!

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Helena Králová

se sídlem Tuřice 77 . 29474 Tuřice

IČO 74826514 

e-mail : hel-helenakralova@seznam.cz

telefonní číslo a Whatsapp:  737885336

Provozovna : Tuřice 77 , 29474 Předměřice nad Jizerou  - provozní doba dle předchozí telefonické dohody 

Nejsme plátci HPH.

upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti stran  vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy ( dále jen " smlouva ) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu( dále jen" E-shop") prodávajícího . E-shop je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.kralovahelena.cz

 

 Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti nás a vás  a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

NĚKTERÉ DEFINICE

Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží
Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení zboží a to včetně ceny za jeho zabalení
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;
Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření smlouvy o koupi zboží s prodávajícím 
Vy jste osoba nakupující na našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující
Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.


OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

Koupě zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
Při nákupu zboží je vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli v objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
Provádíme zakázkovou  výrobu a výrobu personalizovaných výrobků.


UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouvu s námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku si hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu). Žádné další náklady účtované námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
K tomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

Informace o nakupovaném zboží (na E-shopu označujete zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží . Tyto informace budou zadány v rámci tvorby objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu.

Cena za dopravu a celková cena , budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného zboží, způsobu jeho doručení a platby.

V případě výroby personalizovaných výrobků může dojít k navýšení ceny zboží,ale to vše si předem obě strany odsouhlasí komunikací v e-mailu.Objednávka bude poté upravena prodávajícím a následně zaslána k odsouhlasení kupujícímu do e-mailu.
Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
V průběhu tvorby objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.
Vaši  objednávku vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v objednávce.

Součástí potvrzení objednávky budou v příloze i obchodní podmínky ve formátu PDF.

Mohou nastat případy, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů zboží, než kolik je z naší strany umožněno.

 Dále mohou nastat případy , že není dostupný materiál na výrobu .Informaci o maximálním počtu zboží vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte.
V případě, že v rámci E-shopu nebo v objednávce bude uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni vám zboží za tuto cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme vám nabídku na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy, vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.

 

 
CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu  v návrhu objednávky a samozřejmě ve smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci E-shopu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve smlouvě. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.


Platbu celkové ceny po vás budeme požadovat po uzavření smlouvy a před předáním zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 5 dní.


Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit zboží v případě převzetí v vaší provozovně a to v předem domluveném termínu. V případě platby hotově při osobním odběru je celková cena splatná při převzetí zboží.


Doklad o přijetí platby bude vystaven  v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Vlastnické právo ke zboží na vás přechází až poté, co zaplatíte celkovou cenu a zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním finančních prostředků na náš účet 2994354014/3030


DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

Zboží Vám bude doručeno obvykle do 7-15 dní( Nejpozději 30 dnů) způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

Osobní odběr na Naší provozovně Tuřice 77 , 29474 Předměřice nad Jizerou v předem domluveném termínu .
Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna a  Česká pošta - Balíkovna.


Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně vás vždy o možnosti vyzvednutí zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
Po převzetí zboží od dopravce je vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není vaší povinností zboží od dopravce převzít.
V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít zboží, nemá to za následek naší povinnosti vám zboží opět doručit.
Pokud je z důvodů vzniklých na vaší straně zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je vaší povinností nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů vám zašleme na vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě a jsou splatné 5 dnů od doručení e-mailu . Až po připsání platby na účet , bude zboží odesláno.
Nebezpeční škody na zboží na vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží nepřevezmete, s výjimkou případu poškození zásilky při přepravě, na vás nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.


V případě, že zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti vás budeme vždy informovat v případě:

mimořádného výpadku výroby zboží, přičemž vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné zboží dodat

prodlení s dodáním zboží od našeho dodavatele, přičemž vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.


PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody je zboží:

- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím 
- je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu s informačním štítkem a odpovídá předloze v e-shopu před uzavřením smlouvy

Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).


V případě, že bude mít zboží vadu, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naši adresu uvedenou u Našich identifikačních údajů. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
Za vadu se nepovažuje drobná odchylka při výrobě.Jedná se o ruční výrobu a v takovém případě se odchylky v provedení můžou stát.


Má-li zboží vadu, máte následující práva:

- na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží, nebo
  na odstranění vady opravou zboží
- ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady,         hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.


Dále máte právo na:

přiměřenou slevu z ceny , nebo odstoupení od smlouvy jestliže:

- odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy
- se vada projeví opakovaně
- je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
   je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží v případě, je-li vada zboží nevýznamná.
V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění vám nenáleží.
Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.


Vadou není funkčnost světýlek , která jsou ke světelným dekoracím dodávány jako dárek . Tato skutečnost, že jde o dárek , je uvedena v popisu výrobku na e-shopu.Světelný řetěz tedy nepodléhá reklamaci. Dárek není předmětem kupní smlouvy a prodejce na něj nemá smluvní závazek.

 

Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

1. Reklamační řád je nedílnou součástí  obchodních podmínek (dále jen jako „OP“) společnosti Helena Králová  se sídlem Tuřice 77 , 29474 Tuřice , identifikační číslo: 74826514, zapsané v živnostenském  rejstříku 6.3.2009 (dále jen jako „prodávající“), a popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží zakoupeného od prodávajícího.

2. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a  obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Kupující odesláním objednávky prohlašuje, že se s Reklamačním řádem seznámil a bez výhrad jej přijímá.

3. Kupujícím je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující-podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.

4. Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo služby

II. Odpovědnost prodávajícího

1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží má vlastnosti uvedené v popisu zboží na E-shopu a v přiloženém štítku výrobku.

2. Prodávající odpovídá kupujícímu – podnikateli pouze za vady, které má zboží v okamžiku převzetí. Kupující podnikatel je povinen si zboží bez odkladu překontrolovat a případné zjištěné závady (které lze kontrolou zjistit) bez zbytečného odkladu u prodávajícího uplatnit.

3. Prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli za vadu zboží, která se projeví v době dvou let od převzetí zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

4. Vadou není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.

5 .Vadou není  drobná odchylka , která vyplývá z charakteru ruční práce. U doobjednaného zboží nebo jeho části nelze reklamovat rozdíl v odstínu.

6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se nevztahují zejména na případy, kdy závada nebo poškození vznikla: mechanickým poškozením zboží prokazatelně nedovolenými zásahy do výrobku, živelnou katastrofou, mechanickým poškozením, nesprávným užíváním, užíváním v rozporu s návodem k použití nebo pokyny uvedenými na obalu , užíváním v rozporu s obecně známými pravidly užívání, prokazatelně používáním v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo výrobcem určeno nebo které jednoznačně vyplývá z povahy věci, prokazatelně neodbornou instalací a obsluhou.

III. Podmínky řádného uplatnění reklamace

1. Kupujícímu je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky , poškození krabice) . Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

2. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu e-mailem na adresu: hel-helena.kralova@seznam.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat  e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

3. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a nebo jeho součásti je znečištěné nebo nesplňuje základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.

IV. Reklamace

1. Kupující je oprávněn reklamaci uplatnit osobně  na provozovně prodávajícího v předem domluvený termín  , e-mailem ( hel-helenakralova@seznam.cz) nebo poštou, a to na adrese Tuřice 77, 29474 Tuřice .

2. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

3. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Lhůta běží od okamžiku uplatnění reklamace. Následující den potom, co kupující reklamaci uplatnil, je prvním dnem 30denní lhůty. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, pak lhůta skončí nejbližší následující pracovní den.

4. Po marném uplynutí lhůty podle odstavce 3 může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

5. Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

6. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena) a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.

7. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, zákazníkovi se záruční doba prodlužuje pouze o dobu, kdy byla věc v reklamaci. Zákazníkovi zůstává původní doklad o koupi s původním datem nákupu. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován emailem, který uvedl již při uplatnění reklamace.

8. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měla být reklamace provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení (tj. zpravidla do 60 dnů od data podání reklamace) je prodávající oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku za uskladnění (30Kč za každý započatý den).

9. Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je Kupující povinen předložit doklad, na základě kterého byla věc přijata do reklamace a musí prokázat svoji totožnost OP nebo platným cestovním pasem.

V. Spotřební materiál

1. Je-li předmětem koupě spotřební materiál nebo je-li tento materiál součástí zakoupeného zboží, použije se životnost místo záruky za jakost. Životnost může být uvedena časově nebo v počtu použití, či může být jinak obdobně specifikovaná. U zboží může být uvedena více než jedna z těchto životností. K úspěšnému uplatnění reklamace je nutné dodržet všechny uváděné podmínky.

2. Právo kupujícího reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet k výše uvedeným skutečnostem, neboť záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Pokud kupující zboží užívá (nikoliv vlastní) déle, než je obvyklá životnost, je pravděpodobné, že vzniknuvší vada je důsledkem běžného opotřebení, avšak není vyloučeno, že se skutečně jedná o záruční vadu. Prodávající vždy v odůvodnění případného zamítnutí reklamace uvede, zda se jednalo o vadu způsobenou obvyklým opotřebením.

3. Není-li životnost u nabízeného zboží uvedena, nemá prodávající právo se živostnosti dovolávat. VI. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace je k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:  https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line, nacházející se na internetové adrese https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/, je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. VII. Závěrečná ustanovení 1. Tento reklamační řád je platný od 6.1.2023 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. 2. Tento reklamační řád je k dispozici v sídle a provozovnách ForCamping nebo jako dokument na www.4camping.cz. 3. Prodávající je oprávněn provést změnu reklamačního řádu a v takovém případě je povinen seznámit s nimi kupující, a to s dostatečným časovým předstihem před datem účinnosti takové změny.

4. Právní vztahy neupravené tímto reklamačním řádem se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Platnost reklamačního řádu je od 1.12.2025 a je součástí obchodních podmínek.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1.1 Kupující bere na  vědomí , že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku ,  nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží , které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu .Do této kategorie spadá zejména zboží vyráběné na zakázku - například výrobky s vlastním textem,jménem,datem,grafikou či individuálním motivem,zakázkové pískování,strojové vyšívání,potisky , či jiné úpravy provedené dle požadavků zákazníka.

U těchto zakázkových výrobků tedy není možné odstoupit od smlouvy do 14 dnů , protože zboží bylo vytvořeno speciálně pro konkrétního zákazníka a nelze jej dále nabídnout jiným osobám.Kupující bere potvrzením objednávky na vědomí,že zadáním zakázkové úpravy či výroby , ztrácí možnost odstoupení od smlouvy.

1.2  Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 1.1 či o jiný případ,kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit,má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží,přičemž v případě,že předmětem smlouvy je několik druhů,nebo dodání několika částí,běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek,je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde ze strany kupujícího k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinnen spolu se zbožím vrátit i postytnutý dárek.

1.3  V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 1.2 obchodních podmínek se smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od smlouvy , nese sám náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu, a to i v případě , kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

1.4  Kupující bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy má nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné pouze v nejnižší nabízené výši.

1.5  V případě  odstoupení od smlouvy dle čl.1.2 obchodních podmínek  vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od spotřebitele do 14 dnů od odstoupení smlouvy kupujícím.Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem již při vrácení zboží či jiným způsobem , pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou mu tím další náklady.Odstoupí-li kupující od smlouvy , prodávající není povinnen vrátit peněžní prostředky dříve , než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže , že zboží prodávajícímu odeslal.

1.6 Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží , které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak , než je nutné k tomu , aby se kupující seznámil s povahou , vlastnostmi a funkčnosti zboží .

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

1.7 Kupující podnikatel , je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit dle obecných ustanovení zák. č.89/2012 Sb. občanský zákoník , ve znění pozdějších předpisů


 
Shrnutí : 

V případě odstoupení od smlouvy vám bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený v odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržíme. Zboží nám vracejte jen  čisté a včetně originálního obalu.
V případě odstoupení od smlouvy  nám však odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než v popisu výrobku na štítku a popisu na webu u příslušného produktu. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení ceny.
My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než vám dodáme zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží). Můžeme také od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.


ŘEŠENÍ SPORU SE SPOTŘEBITELI

Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

Prodávající je oprávněn k prodeji  zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy hel-helenakralova.cz. 

Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího .

Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů .Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb. , o ochraně spotřebitele , ve znění pozdějích předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese  http://www.coi.cz/mimosoudnireseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ , je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.


Evropské spotřebitelské centrum Česká republika , Gorazdova 1969/24 Praha 2 , internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz   je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).


ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Veškerou písemnou korespondenci si s vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě,  nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.
V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme my i vy právo od smlouvy odstoupit.

 

 
Smlouva  je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke smlouvě i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky uložit.


Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.12.2025




 

 

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: